pátek 12. března 2010

Nový vzhled, zase

Asi jste si všimli, že tu již pár dní straší nová šablona blogu. Když jsem ji vytvářel, měl jsem na mysli jednoduchost a čitelnost. Ale můj vkus není příliš dobrý a tak bych rád, kdybyste se v komentářích vyjádřili, pokud se vám něco nelíbí nebo pokud chce nabídnou radu, jak něco někde vylepšit nebo pozměnit. Děkuji.

Pro zvědavce - co mám ještě v plánu:
  • odstranit šedý rámeček kolem obrázku v záhlaví a okraje blogu doplnit přechodem do šedé, aby to nebylo tak bílé. Viz web magazínu GameInformer.
  • Doplnit informace do stránek O mně a Překlady
  • U příspěvků na hlavní stránce, které zůstanou po doplnění stránky Překlady, změnit zarovnání písma na prokládaně
  • K relevantním příspěvkům přidat vlevo ikonku pro lepší "eye-candy".

2 komentáře:

  1. Takže píšu svoje nápady k novému vzhledu. Všeho všudy jsou to dvě připomínky:
    1) zvýraznil bych pozadí sidebaru. Šrafování je sice vidět, vyžaduje nekřesťanský náhledový úhel. Je to docela mindfuck. Prostě malinko ztmavit.
    2) Ikonky RSS, Tweet a Blueboard bych "odzvýraznil". Buď bych je stylizoval do šeda/zelena nebo jim alespoň razantně snížil sytost. V současné podobě jsou jako pěst na oko.
    Toť vše.

    sutr90

    OdpovědětVymazat
  2. Zvýraznit šrafování? No nevím, kouknu co to udělá.

    S ikonkama souhlasím, speciálně pro tebe vyrobím růčo nové. :D Budou krásnější, úžasnější a prostě kůl.

    OdpovědětVymazat

Pokud odesíláte komentář jako anonymní, bylo by hezké se podepsat! Na nepodepsané komentáře neodpovídám.

Děkuji